Stary Sambir district

Старосамбірський район розташований у південно-західній частині Львівської області в межах двох фізико- географічних зон – Прикарпаття й Українських Карпат.

Північна частина району лежить у межах Сансько-Дністровської височини, південна – у Верхньодністровських Бескидах.

Гірський рельєф характеризується округлими формами Карпатських хребтів, вершини яких досягають у середньому 800 м н. р. м. Найвища вершина Старосамбірщини – г. Магура Ломнянська (1022 м) – знаходиться біля с. Грозьова.

Географічно район належить до двох басейнів: ріки Вісли, куди впадає Вирва та Вигор, та ріки Дністер, куди впадає Стрвяж з притоками Мшанкою, Яблунькою, Ясеньчанкою та ріка Болозівка.

Район характеризується атлантико-континентальним кліматом, для якого характерні низький тиск, велика вологість повітря та прохолодне літо. Площа лісів складає 35,9% загальної площі району, переважають смерека, сосна, дуб, ялиця, бук, граб.

З кінця ХІХ ст. до 1939 р. ці місця (села Спас, Бусовисько, Тершів, Сушиця, Лаврів) були найулюбленішими теренами для літнього відпочинку літературної, художньої та мистецької еліти Львова й Перемишля. Природні ресурси, зокрема наявність мінеральних джерел та відсутність індустріальних районів, сприяють тепер розвитку туризму в регіоні.

Через територію району проходять автомобільні дороги державного значення: Львів – Ужгород, Чернівці – Івано-Франківськ – Старий Самбір – Нижанковичі; Старий Самбір – Хирів – Смільниця.

Завдяки новому митному переходу Смільниця-Крошцєнко (Польща) в районі швидкими темпами розвивається прикордонна інфраструктура.

 Варто відвідати:
 Важлива інформація:
Photos
 Catholic church of St. Martin (15th-16th cent.), Skelivka village
 Catholic church of St. Martin (15th-16th cent.), Skelivka village
 Catholic church of St. Martin with a bell tower (15th-16th cent.), Skelivka village
 The bell tower of the church of St. Martin (15th-16th cent.), Skelivka village
 St. Micheal Catholic church (1660), Stara Sil village
 The bell tower of St. Michael church (1730, on the left side), Yasenytsya-Zamkova village
 St. Onufriy monastery (1675-1705), Lavriv village
 Church of the Assumption of the Blessed Virgin Mary (1730), Topilnytsya village
 St. Michael church  (1690), Turye village
 Church of the Epiphany (1724), Babyno village
 Church of the Epiphany (1724), Babyno village
 St. John the Baptist Church (1890), Holovetsko village
 St. John the Baptist Church (1890), Holovetsko village
 St. Michael the Archangel Church (1876), Ripyana village
 The bell tower of St. Michael the Archangel Church (1876), Ripyana village
 Soldier Schweik monument, Skelivka village
 Church of the Council of the Blessed Virgin Mary (1780), Busovysko village
 Church of the Council of the Blessed Virgin Mary (1780) with a bell tower, Busovysko village
 Church of the Council of the Blessed Virgin Mary (1780) with a bell tower, Busovysko village
Bed&breakfast
Restaurants, cafes, tastings
Museums
For drivers
Sights