Vidnyky

Село Відники — одне із старовинних поселень Звенигородської землі. Згадується в географічному словнику Королівства Польського під 1661 роком. Перша назва села — Водники пов'язана із словом "вода". За легендою, саме із Водник постачали воду до стольного міста Звенигород.

Сучасну назву село отримало в 90-ті роки минулого століття. Ще одна легенда згадує про вежу в селі, яка "відала" про наступ загарбницьких військ з півдня від Звенигорода. Тому і назва Відники — відати.

Сьогодні це невеличке село із населенням біля 800 осіб. Відноситься до Звенигородської сільської ради.

Варто відвідати:
Photos
 The chapel (1909)
 St. Nicholas wooden church (1729)
 The bell tower of St. Nicholas wooden church
 The monument in honor of the Independence of Ukraine
 The central part of the village
Museums