Велосипедні маршрути

"Стара Коломия"

Привокзальна площа — площа Скорботи — площа Відродження — бульвар Лесі Українки — Привокзальна площа
Тривалість: 40 хв.
Довжина маршруту: 6,8 км.
Набір висоти: 288 м.
Маршрут починається біля залізничного вокзалу (Привокзальна площа) і вулицями Б. Хмельницього і С. Петлюри виводить до площі Скорботи; далі — по вулицях І. Франка та Театральній шлях виводить до площі Відродження, звідки через проспект В. Чорновола (ліворуч), вулиці Валову (праворуч) та Р. Шухевича (ліворуч) маршрут продовжується праворуч по бульварі Лесі Українки, далі — два поворити ліворуч і повернення до Привокзальної площі.
На маршруті можна оглянути польські вілли та австро-угорські будинки, музеї, пам'ятки міста, зокрема ратушу, пам'ятники, парки та польське кладовище.

"Парково-озерний"

Автостанція — центр (об'їзд) — парк ім. К. Трильовського — Міський парк (озеро) — дамба — Шевченківське озеро — парк ім. Т. Шевченка — автостанція
Тривалість: 1 год. 20 хв.
Довжина маршруту: 15,8 км.
Набір висоти: 288 м.
Маршрут починається біля міської автостанції (вул. Б. Антоненка-Давидовича), повертає по вулиці М. Грушевського праворуч і продовжується прямо до повороту ліворуч на бульвар Лесі Українки; далі через парк ім. К. Трильовського і вулицю А. Чехова виходить до Міського парку, де розміщене однойменне озеро. Шлях оминає озеро і повертає праворуч до кінця вулиці А. Чехова, потім — ліворуч на вулиці А. Моцарта і М. Коцюбинського. Поворот праворуч виводить на вулицю О. Довбуша, далі — ліворуч по вулиці Майданського і попри заправку до Карпатської вулиці. Тут маршрут йде вліво до кільця, звідки повертає праворуч і двічі ліворуч — на вулиці Ю. Шкрібляка та В. Атаманюка. Далі через дамбу до Шевченківського озера та парку ім. Т. Шевченка. Потім дорога веде через парк і вулиці Вишневу та М. Гоголя чи Соборну до Д. Січинського (ліворуч). Маршрут продовжується вулицями, що розташовані ліворуч на шляху: А. Міцкевича, Родини Кузьми, М. Верещинського; праворуч — на Гетьманську та ліворуч до кінця вулиці Перемоги, далі — направо і закінчується маршрут у виїзному пункті — на автостанції.

"Долина Прута"

Місто Коломия (автостанція) — село Корчин — село Грушів — село Воскресинці — село Нижній Вербіж — місто Коломия (автостанція)
Тривалість: 4 год.
Довжина маршруту: 30,4 км.
Набір висоти: 394 м.
Маршрут починається з коломийської автостанції і проходить вулицями М. Грушевського, Замковою (вправо) та А. Міцкевича (вліво), продовжується вулицею І. Мазепи (праворуч), звідки праворуч повертає у село Корчин. Далі, де автодорога йде правіше, маршрут веде лівіше, через міст над річкою Прутом до села Грушів, на початку якого після підйому повертає вправо. Продовжується маршрут природним ландшафтом. Кілька будинків по дорозі належать селу Воскресинці, — маршрут подекуди проходить подвір'ями. Доїхавши до хреста, слід повернути ліворуч (ще один підйом). Повз болотяні місцини шлях продовжується полонинами, зокрема повз гору Воскресінецьку з великим хрестом, що служить також вказівником на маршруті. За горою — поворот вліво, крізь лісові хащі дорога веде повз хрест воїнів Української повстанської армії (УПА). Перед капличкою велошлях повертає вправо, звідки починається дещо екстремальний спуск, на якому слід триматися праворуч. Внизу маршрут веде в ліву сторону, через річки Пісниньку та Лючку, — це вже село Нижній Вербіж. На перехресті маршрут повертає праворуч, на Коломию, і веде до виїзного пункту — автостанції.

На маршруті можна оглянути:

• панораму міста Коломиї та річки Прут з вершини гори Воскресінецької;
  • пам'ятний хрест боїв УПА;
  • дерев'яну церкву Різдва Пресвятої Богородиці (1756–1808) у селі Нижній Вербіж;
  • долини річок Прута, Пістиньки та Лючки.