Велосипедні маршрути

"Стежка Довбуша"

Автостанція — ретрансляційна вежа — пам'ятний Олексі Довбушу — хата Олекси Довбуша — музей Олекси Довбуша
Тривалість: майже півтори год.
Довжина маршруту: біля 16 км.
Набір висоти: 463 м.
Маршрут починається на автостанції і повертає ліворуч до перехрестя з капличками, де знову веде наліво до церкви св. Дмитрія. Далі — через місток угору, до ретрансляційної вежі. Спустившись з гори польовою стежкою на асфальтовану дорогу, маршрут повертає праворуч, до пам'ятника Олексі Довбушу. Далі — поворот ліворуч перед автомостом і перехід підвісним мостом, звідки — назад у село невеликий підйом. Наступний орієнтир — могила під липами. На наступному перехресті (неподалік від нього зліва була хата Олекси Довбуша) — праворуч, до перехрестя з капличками. Отже, маршрут повертається до автостанції, навпроти якої розміщений музей опришка.

На маршруті можна оглянути:

• панораму Печеніжина з гори з ретрансляційною вежею;
  • місце, де була хата Олекси Довбуша;
  • пам'ятник та музей легендарного опришка.

"Біла Криниця"

Селище Печеніжин (автостанція) — село Марківка — село Рунгури — селище Печеніжин
Тривалість: майже 3 год.
Довжина маршруту: 24,5 км.
Набір висоти: 615 м.
Маршрут починається від автостанції і з головної дороги відразу повертає праворуч, далі — попри пам'ятник воїнам ІІ Світової війни у вуличку ліворуч, трохи вгору. Уже на асфальтованій дорозі — праворуч до села Марківка. Орієнтир для повороту ліворуч — будівля сільської ради, потім — знову ліворуч. Маршрут знижується до річки і веде до початку лісу, — стежка ліворуч виходить до джерела Біла Криниця. Далі маршрут проходить за капличкою і повертає ліворуч, до села Рунгури. У селі дорога веде вниз і виходить до місцевого клубу, попри меморіал у центрі прямує до мосту, за яким — асфальтована дорога на Печеніжин.