Пішохідні маршрути
Веломаршрути

Маршрути для прогулянок та походів

На полонину Явірник

Полонина Круглоявірник — полонина і хребет Явірник
Тривалість: 4 год.
Довжина маршруту: 8,5 км, перепад висот — 571 м.
Маршрут починається біля залізничної станції у селі Микуличин і прямою дорогою веде на захід до хутора Шепетінка, звідти — до полонини Свиняка і на хребет Явірник та полонини Круглоявірник та Явірник.
На маршруті можна оглянути чудові краєвиди з гори Круглий Явірник (1222 м).

На гору Ягідна

Гора Вовча — гора Ягідна
Тривалість: 4 год.
Довжина маршруту: 8 км, перепад висот — 566 м.
Маршрут починається у селі Микуличин і веде до гір Вовча та Ягідна (1216 м).
На маршруті можна оглянути краєвиди з вершин Вовча та Ягідна на панораму Микуличина.

На гору Хом'як

Урочище Женець — полонина Хом'як — гора Хом'як
Тривалість: 5 год.
Довжина маршруту: 10,5 км, перепад висот — 892 м.
Маршрут починається біля залізничної станції у селі Микуличин, веде до урочища Женець, звідки — вверх вздовж Женця до полонини Хом'як, далі — хребтом на гору Хом'як (1542 м).
На маршруті можна оглянути урочище Женець, полонину Хом'як та чудові краєвиди з гострої вершини Хом'яка, зокрема панораму села Tatariv.

До Женецького водоспаду через гору Хом'як

Женецьке лісництво — Женецький водоспад — Женецьке лісництво
Тривалість: 5,5 год.
Довжина маршруту: 16 км, перепад висот — 888 м.
Маркування червоне.
Маршрут починається у селі Микуличин біля Женецького лісництва, пролягає через полонину Бараня під Хом'яком (тут можна відпочити перед підйомом на гору), звідти — на вершину Хом'як (1542 м). Спуск проходить долиною Женець до Женецького водоспаду, звідки повертає назад до лісництва.
На маршруті можна оглянути полонину Бараня, чудові краєвиди з вершини Хом'як, Женецький Гук — відносно молодий водоспад зі зручним підходом.

На гору Петраш

Присілок рівня — гора Смерічок — гора Петраш — село Микуличин
Тривалість: 7 год.
Довжина маршруту: 15 км, перепад висот — 469 м.
Маркер: синій.
Маршрут починається у селі Микуличин в присілку Рівня, звідти стежка веде через ліс і піднімається полонниним хребтом на північний захід  гори Смерічок, далі — дорогою через полонину, повз урочище Форещик до гори Петраш (1048 м).
На маршруті можна оглянути карпатські мішані ліси, величезні полонини з джерельною водою, урочище Форещик та чудові краєвиди з вершини Петраш, про яку місцеві жителі кажуть: "Гоар, з якої все видно і чути".

Прутцем-Чемегівським

Потік Копчин — потік Гичка — потік Каратулець — потік Збалунець — витоки Прутця-Чемегівського
Тривалість: 1 день.
Довжина маршруту: 22 км, перепад висот — 600 м.
Маршрут пролягає вздовж колії у напрямку міста Yaremche, проходить через міст до основного русла Пруту, звідти — до Поляницького лісництва, далі — хребтом в урочище Погарі Великі, на гору Погар, звідти — до потоку Копчин; зліва Чемегівським хребтом стежка виходить до потоків Гичка та Збалунець, праворуч — гора Голий Каміть. Біля витоків Прутця-Чемегівського розміщена полонина Менчіл.
На маршруті можна оглянути: потік Форещанка, присілок Полумистий (форма долини нагадує чашу), урочище Куратул, гори Гигу, Маковиця, Шекелівка, Ледескул, Сихівка, Горда Доброкіївськ, Горда, а також полонину Мунчелик (Менчіл).

На полонину Гундякова

Село Микуличин — гора Рокита Велика — гора Рокита Мала — полонина Гундякова — село Микуличин
Тривалість: 10 год.
Довжина маршруту: 23 км, перепад висот — 523 м.
Маркер: зелений.
Маршрут починається у селі Микуличин і проходить вздовж колії в північному напрямку, далі — мостом через Прут, звідти — до Поляницького лісниицтва і дорогою до гори Рокита Велика (1111 м), потім — вздовж потоку Клітчин (Рокитний) в урочище Запогар і на гору Рокита Мала (1106 м), звідки — вниз до полонини Гундякова.
На маршруті можна оглянути річку Прут-Чемегівський, потік Форещанку, чудові краєвиди з вершин Рокита Велика та Мала, полонину Гундякова, з якої відкривається чудовий вид на навколишні гори.

На гору Мунчелик

Гора Ільківська — гора Ягідна — гора Ліснів — гора Чорний Погар — гора Буковина — гора Пересліп — гора Гордя-Доброкіївська — полонина Мунчелик
Тривалість: 2 дні.
Довжина маршруту: 48 км, перепад висот — 700 м.
Маршрут починається біля автостанції Микуличина, на роздоріжжі повертає ліворуч і прямує до гори Ількова (1039 м), вище по стежці — гора Ягідна (1217 м), звідти — полониною до гори Ліснів (1257 м) і вище до гори Чорний Погар (1266 м), далі — прямо схилом на гору Буковина, потім вверх на гору Пересліп (1310 м). Після перевалу Пересліп стежка веде до гори Гордя-Доброкіївськаі, звідки — до однойменних полонини (тут є колиба, питна вода) та гори Мунчелик (1300 м).
На маршруті можна оглянути всі найбільші вершини Полонинського хребта, звідки видно Синяк, Хом'як, Кукул та Добушанка, а з хорошою погодою можна побачити також величні вершини Чорногірського хребта, на якому розташована найвища в Карпатах гора Говерла (2061 м).

На Яремче через полонину Явірник

Гора Круглий Явірник — полонина Явірник — гора Ґорґан-Явірницький — перевал Пересліп — полонина Щівка — гора Погар — гора Чорногориця — Яремче
Тривалість: 2 дні.
Довжина маршруту: 27 км, перепад висот — 832 м.
Маршрут починається у селі Микуличин біля асфальтованої дороги, далі на роздоріжжі повертає праворуч і стежкою веде до урочища Борсучина, звідти — на гору Круглий Явірник (1222 м) та полонину Явірник, далі — на гору Ґорґан (1432 м). З хребта — дорогою вниз до перевалу Пересліп, від якого — вверх на полонину Щівку, на роздоріжжі — прямо до вершин Погар (1211 м) та Чорногориця (1051 м), від них — схилом вниз до міста Yaremche.

На маршруті можна оглянути:

• найвищу вершину на хребті Явірник — вершина Ґорґан (1432 м). Перехід через гору ускладнений, через каміння на вершині, яке часто слизьке;
  • перевал Пересліп, поруч з яким стоїть пам'ятник партизанам-ковпаківцям;
  • полонину Щівку, — місце для відпочинку та ночівлі;
  • місто Яремче — найвідоміший туристичний центр Прикарпаття.

На Микуличин через перевал Ріжі, полонину Мунчелик, гору Ільківська

Автодорога на Верховину — перевал Ріжі — гора Гордя — полонина Мунчелик — гора Гордя-Доброкіївська — гора Сиголка — гора Буковинка — гора Чорний Погар — гора Ягідна — гора Ільківська — село Микуличин
Тривалість: 2 дні.
Довжина маршруту: 42,5 км, перепад висот — 865 м.
Сезонність: квітень-листопад.
Маршрут починається у селі Vorokhta, йде в напрямку на Верховину, на роздорожжі — вверх до полонини Ріжі і далі по хребту до однойменного перевалу; від перевалу Ріжі "воєнною дорогою" і стежкою на гору Гордя (1478 м); звідти шлях пролягає до полонини Мунчелик (тут можна відпочити або зупинитись на ночівлю), далі — "воєнною дорогою" до ще одного роздоріжжя, де повертає праворуч на гору Гордя-Доброкіївська (1337 м), звідки веде через гори Сиголка (1290 м), Буковина (1256 м), Чорний Погар (1265 м) та Ягідна (1217 м). Звідти — стежкою вниз до гори Ільківська (1039 м) і праворуч вздовж річки Прут до села Микуличин.

На маршруті можна оглянути:

• однойменні гору та полонину Ріжі (можна набрати джерельної води);
  • полонину Мунчелик, дорогою від якої можна побачити дві западини у верхах річки Розсіч;
  • вершини Гордя-Доброкіївська, Сиголка, Буковина, Чорний Погар, Ягідна з чудесними видами на гори Кукул, Хом'як, Синяк, Добушанку та деякі вершини Чорногірського хребта.

Застереження гірських рятувальників.
Контакти рятувальної служби

Велосипедні маршрути

"Полонини"

Село Микуличин — полонини — річка Прутець Чемигівський
Тривалість: 1,5 год.
Довжина маршруту: 12 км.
Набір висоти: 268 м.
Маршрут починається біля автобусної станції Микуличина і повертає ліворуч біля будинку сільської ради, звідки піднімається до полонин. Далі — спуск до річки Прутець Чемигівський і повернення до Микуличина асфальтованою дорогою.
На маршруті можна оглянути гірські краєвиди та долину Прутця Чемигівського.

"Стара залізниця"

Село Микуличин — річка Прутець Чемигівський
Тривалість: 2,5 год.
Довжина маршруту: більше 15 км.
Набір висоти: 150 м.
Маршрут починається біля автобусної станції Микуличина і вулицею Космонавтів йде понад річкою Прутець Чемигівський, потім ще трохи грунтовим шляхом до злиття двох річок.
На маршруті можна оглянути залишки старої залізниці, зокрема кам'яного моста.