Пішохідний маршрут

На Делятин через Синячка

Полонина Чорногориця — гора Синячка — урочище Лазки — гора Клива — полонина Стайки — село Делятин
Тривалість: 6 год.
Довжина маршруту: 25 км, перепад висот — 525 м.
Маршрут починається біля залізничної станції в Яремче, на перехресті повертає направо і веде до полонини Чорногориця (тут можна заночувати, набрати джерельної води), звідси повертає ліворуч і простягається лівим краєм полонини на гору Синячка (1401 м); з вершини спускається вниз на захід, між скелястими виступами в урочище Лазки, звідки — стежкою до роздоріжжя, і поворот ліворуч на гору Клива. З вершини в північно-східному напрямку йде спуск до селища Делятин (дорогою можна відпочити на полонині Стайки).

На маршруті можна оглянути:

• одну з вершин Ґорґанського масиву — гору Синячку, по якій місцеві жителі визначають погоду; звідси відкриваються чудові краєвиди на хребти Явірника, Синяка та Чорногорського масиву;
  • урочище Лазки з величезними цистернами, гребінками, вагончиками, — тут живуть нафтовики, саме звідси нафта із навколишніх свердловин потрапляє у Надвірну;
  • гору Кливу, вздовж якої тягнуться нафтопроводи;
  • церкву Різдва Пресвятої Богородиці (1785) та костел (поч. ХХ ст.) у Делятині.

Застереження гірських рятувальників.
Контакти рятувальної служби

Велосипедний маршрут

"Білий Камінь"

Місто Яремче (центр) — село Делятин — гора Пірс-Дора — скеля Білий Камінь — місто Яремче (центр)
Тривалість: 4 год.
Довжина маршруту: 23 км.
Набір висоти: 586 м.
Маркер: синій.
Маршрут починається у Яремче і веде до Делятина (трасою або бічною дорогою з присілку Дора за маркуванням), звідки повертає ліворуч (орієнтир — каплиця) до гори Пірс-Дора і скелі Білий Камінь. Назад маршрут веде прямо до присілку Дора і до виїзного пункту.
На маршруті можна оглянути гірські краєвиди, геологічну пам'ятку природи Білий Камінь та види з гір на околицях Яремче.