Маршрут для прогулянок та походу

Від полонини Федицели до озера Лебедин

Село Люча — полонина Федицели — гора Піскова — гора Камінь — долина річки Рушорець — озеро Лебедин
Тривалість: 6 год.
Довжина маршруту: 8 км, перепад висот — 210 м.
Маршрут починається у селі Люча, проходить полониною Федицела, далі веде до вершин Піскова (528 м) та Камінь (601 м), звідти — долиною річки Рушорець до озеро Лебедин.
На маршруті можна оглянути Рушірський водоспад, полонину Федицели з мінеральними джерелами, озеро Лебедин — водне дзеркало, а також чудові краєвиди з вершин Піскова та Камінь.

Застереження гірських рятувальників.
Контакти рятувальної служби

Велосипедний маршрут

"Озеро Лебедин"

Село Яблунів — гора Лебедин — село Люча — село Яблунів
Тривалість: до 3 год.
Довжина маршруту: 19,5 км.
Набір висоти: 620 м.
Маркер: чорний.
Маршрут починається біля автостанції Яблунева і у бік Стопчатова веде до кільця, звідки повертає праворуч, перетинає річку Лючку через міст і знову повертає направо, на вулицю Січових стрільців. На роздоріжжі — поворот ліворуч і підйом. Наступні орієнтири — міст та капличка далі, біля якої — поворот ліворуч. Маршрут проходить до лісу і спускається до ставків, звідки — прямо та серпатином на гору Лебедин, до галявини. З цього місця можна піднятися на гору, а також спуститися праворуч до лісного озера Лебедин. З галявини маршрут веде в ліс (є маркування), далі — через велику галявину, шлях минає гору Вивози. Потім — виїзд з лісу і поворот ліворуч на дорогу до села Люча, звідки — до виїзного пункту.
Маршрут можна здійснити і в зворотньому напрямку.
На маршруті можна оглянути панорами Яблунева, Стопчатова та Коломиї з гори Лебедин,  а також гірські краєвиди та лісові водойми.