Lavrykiv

Населення — більше 1500 осіб. Село розташоване за 17 км від міста Рави-Руської. Тут протікають річки Біла, Купин та Угриня.

Кажуть, що першими мешканцями на цих землях були монахи, що заснували на горбі в урочищі Черчики монастир з церквою -"лаврою". Можливо звідси й пішла назва новоутвореного навколо поселення. І справді, згідно з архівними докуменами у 1578  у цьому селі була дерев'яна церква. Однак згодом згоріла. У 1769 році у Лаврикові збудовано новий дерев'яний храм Різдва Пресвятої Богородиці з дзвіницею.

Однією з місцевих цікавинок є криниця XVIII ст. За повір'ям з неї пив воду сам Іван Франко.
Навіть у одному з його відомих творів "Лис Микита" є такі слова:
"Ну, п'є воду і смакує...
"Ну, тітусю, будь здорова!
Я спішу до Магерова!" —
Крикнув Лис, як вверх летів..."

Більшість істориків вважають, що село засноване у середині XVIII ст., та офіційною датою є 1949 р.

Важлива інформація:
Код для міжміського зв'язку 03252
Сільська рада — 69145
Photos
 Church of the Nativity of the Blessed Virgin Mary (1769) with a bell tower
 Church of the Nativity of the Blessed Virgin Mary (1769)
 Church of the Nativity of the Blessed Virgin Mary (1769)
 Church of the Nativity of the Blessed Virgin Mary (1769)
 Brunnen
Sights